התחברות
הרשמה
שמעו עשיתי בנייה ונפלו איזה 7 ציפורניים קיצר איך מורידים את הבנייה שנשארה בבית עדיפות בלי אטיצון**
31 בדצמבר 2019, 17:52
ציפורניים
בניית ציפורניים
קוסמטיקה
בנייה
לק
2 תשובות
מה? זה על הפנים .אצל מי עשית? ותבדקי ביוטיוב יש מלא סרטונים
ח
חסרת שם ;)
רק באציטו שימי את היד בקערה עם אציטון וזה יימס
V
VALRIA❤
באותו הנושא:
עשיתי בניה אצל מישהי ונפלו לי 4 ציפורניים היא יכולה להגיד לי לשלם כמו על בניה חדשה?
אם עץ נפל באמצע היער ואף אחד לא ראה ולא שמע, האם הוא באמת נפל?
עשיתי בנייה אצל מישהי בנות כנסו .
שמעו עשיתי בנייה בציפורניים ב240 לפני כמה ימים ואני ממש מתחרטת זה יפה לי והכל אני אוהבת אבל אין לי כסף בשביל הדברים האלה אני ניסיתי לחסוך והוצאתי עכשיו 240 :(
לפני חודש עשיתי בנייה בציפורניים (פעם ראשונה) והבניה נפלה לי מהציפורן
עשיתי בנייה. תוך כמה זמן זה אמור ליפול?
עשיתי בנייה בציפורניים ויצא ממש ארוך...
תגידו עם עשיתי בנייה היא יכולה ליפול ועם כן מה עושים??
עשיתי היום פעם ראשונה בנייה
תגידו עם עשיתי בנייה ונשברו לי איזה 7 ציפורניים יתקנו לי אותן חינם?
עשיתי בניה לפני שבוע ועכשיו נפלה לי ציפורן מה לשלוח לבונה שלי שנפלה לי ציפורן ומתי אפשר לבוא לתקן