3 תשובות
אם את מורידה בכוונה אז כן קצת
אם א אז לאט לאט הדבק מתחלש וזה יורד אבל לא כואב
היה לי
לא כואב בכלל אני שמתי תידיים בתוך קערה עם אציטון עד שזה נמס
לא, שייפתי ולא כאב