3 תשובות
אם את מורידה בכוונה אז כן קצת
אם א אז לאט לאט הדבק מתחלש וזה יורד אבל לא כואב
אם א אז לאט לאט הדבק מתחלש וזה יורד אבל לא כואב
היה לי
לא כואב בכלל אני שמתי תידיים בתוך קערה עם אציטון עד שזה נמס
לא כואב בכלל אני שמתי תידיים בתוך קערה עם אציטון עד שזה נמס
לא, שייפתי ולא כאב
באותו הנושא: