5 תשובות
הם מסרבים וזה רק לטובתנו
אז אנחנו נקבל את כל הדברים הטובים שהעסקה מציעה לנו והם לא יקבלו כלום כי הם לא יסכימו לקבל. לא רוצים לא צריך.
כמובן שאז תהיה לנו לגיטימציה למהלכים מאוד רחבים מעבר למהלכים שכבר כעת קיבלנו לגיטימציה לבצע.
הם כבר מסרבים
אז לא יהיה שלום והכל יחזור לאיך שהוא, חבל.