6 תשובות
כלום
אם עד עכשיו לא קרה כלום כנראה כבר לא יקרה כלום.
אבל במקסימום כאב בטן קל
אבל במקסימום כאב בטן קל
כנראה שכלום, יום אחד זה לא עד כדי כך נורא.
מקסימום אם יהיה לך כאב בטן (לא סביר במיוחד), זה יעבור תוך רגע.
מקסימום אם יהיה לך כאב בטן (לא סביר במיוחד), זה יעבור תוך רגע.
פג תוקף מאתמול זה לא כזה נורא. המקסימום זה קצת כאבי בטן
כלום ושום דבר בגג כאב בטן
כלום ,אם המעדן לא הרגיש לך חמצמץ מעקצץ עם טעם לוואי סימן שעדיין היה בסדר חוץ מזה שנשמר במקרר גם לי קרה שאכלתי גבינה לבנה פגת תוקף ביומיים כשלא שמתי לב והייתה בסדר גמור
באותו הנושא: