4 תשובות
די רע, לא גיוונת בכלל באבות המזון וגם אכלת קצת מידי. רק 3 פרוסות לחם לכל היום? אני מאמינה שהכאב בטן קשור לזה.
לא אכלת כלום.

ומה היה על הפרוסות?
אנונימית
שואל השאלה:
בבוקר אכלתי עם ריבה בערב ממרח נקניק(בקיצור נקניק שמורחים)
אנונימית
יכול להיות שכואבת לך הבטן כי את רעבה או משהו כזה