4 תשובות
די רע, לא גיוונת בכלל באבות המזון וגם אכלת קצת מידי. רק 3 פרוסות לחם לכל היום? אני מאמינה שהכאב בטן קשור לזה.
לא אכלת כלום.
ומה היה על הפרוסות?
ומה היה על הפרוסות?
אנונימית
שואל השאלה:
בבוקר אכלתי עם ריבה בערב ממרח נקניק(בקיצור נקניק שמורחים)
בבוקר אכלתי עם ריבה בערב ממרח נקניק(בקיצור נקניק שמורחים)
אנונימית
יכול להיות שכואבת לך הבטן כי את רעבה או משהו כזה
באותו הנושא: