5 תשובות
פעם אכלתי שוקולדים שהיו פג תוקף כמה חודשים ולא קרה לי כלום.
אני מאמינה שתהיה בסדר, מקסימום אם תתחיל להרגיש לא טוב תלך לרופא ותציין את זה.
אני מאמינה שתהיה בסדר, מקסימום אם תתחיל להרגיש לא טוב תלך לרופא ותציין את זה.
התוקף לרוב מיועד לחנות אבל יכול להיות שהיה לך שילשול אבל לא בטוח
זה יכול להיות מסוכן, זה בהחלט לא מומלץ, אתה כנראה אמור להרגיש כאבי בטן.
כלום
התוקף של רוב הדברים הוא לא באמת התוקף שלהם, יש המון מאכלים שיכולים להחזיק שבועות ואף חודשים לאחר תאריך התפוגה שלהם. שוקולד הוא בין אותם מוצרים.
אני מניחה שלא יקרה לך כלום, אבל להבא רצוי שלא לעשות את זה (למרות מה שאמרתי קודם, יש סיבה שלפיה החליטו לשים דווקא תאריך פג תוקף מוקדם מידי).
אני מניחה שלא יקרה לך כלום, אבל להבא רצוי שלא לעשות את זה (למרות מה שאמרתי קודם, יש סיבה שלפיה החליטו לשים דווקא תאריך פג תוקף מוקדם מידי).
באותו הנושא: