5 תשובות
טריגונומטריה מתעסקת בעיקר בקשר שבין צלעות המשולש לזווית שלו,
הקושי משתנה בין אדם לאדם אבל בעייני טריגו קשה יותר
הקושי משתנה בין אדם לאדם אבל בעייני טריגו קשה יותר
טריגונומטריה הוא נושא בגאומטריה העוסק בחקר המשולשים (ולא בצורות אחרות כמו בגאומטריה)
בטריגונומטריה יש שילוב של אלגברה, פונקציות וכאלה
אז זה תלוי מאוד את מי שואלים, כי זה לא דומה לגאומטריה שעוסקת בהוכחות וכאלה
בטריגונומטריה יש שילוב של אלגברה, פונקציות וכאלה
אז זה תלוי מאוד את מי שואלים, כי זה לא דומה לגאומטריה שעוסקת בהוכחות וכאלה
כן זה גם קשה יש לזה כמה רמות לומדים את זה בתיכון זה על משולשים ישרי זווית וחלק לא ישרי זווית וכדי לפתור צריך למצוא את ה-x עם הנוסחאות או משפט פיתגורס זה תלוי מה יצא לך..אני כבר סיימתי את הנושא הזה
אבל תאמיני לי שאם תתרגלי את זה הרבה גם תצליחי
אבל תאמיני לי שאם תתרגלי את זה הרבה גם תצליחי
טריגונומטריה מתבססת על ארבעה פונקציות בסיסיות שמתארות את המנה של חילוק צלעות במשולש ישר זווית (סינוס, קוסינוס, טנגנס, קוטנגנס) למרות שבקוטנגנס לא ממש משתמשים
אני אישית אוהבת את זה יותר משאני אוהבת גיאומטריה
אני אישית אוהבת את זה יותר משאני אוהבת גיאומטריה
זה פחות קשה לדעתי.
באותו הנושא: