6 תשובות
לא ממש מכירה אותו, אבל באח הגדול הוא פשוט התנהג כמו ילד קטן
אני מסכימה עם רוב הדעות שלו, אבל יש דרך להתנהג
אני מסכימה עם רוב הדעות שלו, אבל יש דרך להתנהג
שואל השאלה:
גם אני לא אהבתי אותו באח הגדול אבל למה כולם שם התנפלו עליו?
גם אני לא אהבתי אותו באח הגדול אבל למה כולם שם התנפלו עליו?
אנונימי
כי הוא ניסה בכוח לריב עם ניר וסירב ללחוץ לו את היד
שואל השאלה:
אבל מה הדיעות הפוליטית שלו? הבנתי שגם לפני הרבה לא אהבו אותו
אבל מה הדיעות הפוליטית שלו? הבנתי שגם לפני הרבה לא אהבו אותו
אנונימי
דווקא להפך לטעמי -הוא כנה ולא צבוע , אני מעריכה את אהבתו למדינה ולחיילים שלנו , הולך בדרך שלו בלי לדפוק חשבון.
מעריכה את זה מאוד.
מעריכה את זה מאוד.
עשה הרבה בושות גם כשהיה חבר כנסת והתנהג בזלזול כלפי חברי כנסת אחרים, כולל לעג למוצא ולנכויות.
באותו הנושא: