6 תשובות
כי יש כאלו שלא אוהבים את זה.. הסבירו לך למה גם, לפי מה שכתבת (מזכיר להם נזם של פרה)
תעשי מה שטוב לך ומה שאת חושבת שיהיה לך יפה לי זה באמת מזכיר פרה וזה לדעתי לא יפה ואני לא אעשה אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו את תמיד יכולה להוריד או להכניס ולא יראו שהוא קיים
יש לי ספטום ואני מקבלת את זה הרבה אבל הכל ברוח הומוריסטית
אל תקחי את זה קשה, אם את אוהבת, תעשי !
עשיתי לפני כמה ימים .. חלק אומרים שזה מכוער חלק אהבו
יש לי ספטום וזה ממש יפה עלי וכולם מחמיאים לי והרבה עושים את זה עכשיו זה אחד העגילים היפים לדעתי זה ממש יפה יש אנשים שזה פשוט לא הטעם שלהם
לי יש ספטום וכולם אומרים לי שזה יפה לי אפילו אנשים שאני לא מכירה חח אבל זה באמת לא מתאים לכל אחת
אם העגיל הזה יושב עלייך יפה אז זה מושלם