5 תשובות
סבבה
רגיל
זה רזה לדעתי
רזה.
זה בסדר על גבול הרזה מידי לכן כדאי להישאר בטווח הנוכחי. כמובן לא להלחץ עכשיו, לא צריך לעשות כלום.
באותו הנושא: