3 תשובות
אין לך מה לדאוג הוא נשמע נאמן לגמרי
להביא לו את 99 מתוך האמון שלך
אחוז 1 תשאירי למקרה שיהיה ריב
אחוז 1 תשאירי למקרה שיהיה ריב
אנונימי
אני אגיד לך ככה.
אם את מפחדת ממקרה של בגידה, אז זה מיותר.
בלאו הכי אם הוא יבגוד בך לא יעזור שתלחצי לדעת או שיהיה רק איתך. מי שרוצה לבגוד בוגד זה לא תלוי רק בהזדמנויות מזדמנות.
ובכל מקרה, הרבה בגידות קורות מתוך סיטואציות שמתחילות בחוסר אמון סתם, בלי סיבה, כי זה מכניס לחץ מיותר לזוגיות ומתח שאין סיבה שיהיה שם.
אם את מפחדת ממקרה של בגידה, אז זה מיותר.
בלאו הכי אם הוא יבגוד בך לא יעזור שתלחצי לדעת או שיהיה רק איתך. מי שרוצה לבגוד בוגד זה לא תלוי רק בהזדמנויות מזדמנות.
ובכל מקרה, הרבה בגידות קורות מתוך סיטואציות שמתחילות בחוסר אמון סתם, בלי סיבה, כי זה מכניס לחץ מיותר לזוגיות ומתח שאין סיבה שיהיה שם.
באותו הנושא: