7 תשובות
זה פי 5 ממה שיש לי בגיל 18
כן
לא צריך יותר מחבר אמת אחד, השאר הם בונוס.
לידיעתך, רוב האנשים מסוגלים לספור את חברי האמת שלהם ביד אחת.
לידיעתך, רוב האנשים מסוגלים לספור את חברי האמת שלהם ביד אחת.
זה סבבה
כן כל עוד הם חברים אמיתיים לא צריך יותר מזה
יש לי 0 ואני בת 20
אנונימית
זה בסדר גמור.
יש כאלו שאין להם אפילו אחד.
יש כאלו שאין להם אפילו אחד.
באותו הנושא: