התחברות
הרשמה
לא שרפתי את המטבח אז אני בסדר עד כה
איך לכתוב את זה באנגלית אבל לא אנגלית גבוהה כזאת
כאילו אנגלית שאני מדברת עם חברים וכאלה ?
11 בינואר 2020, 15:00
אנגלית
עוגה
סלנג
תרגום
תשובה אחת
i didnt burn the kitchen so im fine by now
ש
שָׁוַארְמָה
באותו הנושא:
אני מת מרעב ואני גרוע במטבח (שרפתי מנה חמה וקורנפלקס) אם אני אזמין באגט עם שניצל עכשיו זה יראה מוזר? כי בכל זאת בוקר..
ידידה שלי אמרה לי שגברים הם בהמות ואמרתי לה שתלך למטבח, יצאתי בסדר?
שרפתי את המטבח וכיביתי עם הצינור של הגינה וכול המיטבח שחור מה להגיד לאימא שלי ????
אני בדיאטה ואכלתי היום 1000 קלוריות ושרפתי בערך 550 בספורט, זה בסדר?
אכלתי היום סה"כ 415 קלוריות ושרפתי 405 קלוריות. זה בסדר מה ששרפתי ביחס לכמות שאכלתי היום?
אכלתי היום 1365 קלוריות והלכתי למכון ושרפתי 650 זה בסדר?
שרפתי ספר של תנך שך ערבים והעלתי לאינטרנט למה המוו ערבים כועסים? עשיתי משהו לא בסדר לדעתכם?
שרפתי בריצה 212 קלוריות זה בסדר? או שכלום
אתם מכירים את הסדרה המטבח (סדרה רוסית) אני חולה על הסדרה הזאת
אכלתי היום 4 עוגיות אוראו ועשיתי עכשיו אימון ושרפתי 400 גרם. זה בסדר?
זה בסדר שאכלתי היום 1600-1800 קלוריות ושרפתי 200 ואני אשרוף עוד 500?