3 תשובות
לא. לא נורא בכלל.
לא בכלל לא חוץ מזה זה לא אוכל עם כול כך הרבה קלוריות זה בסך הכול פירה וכרוב הכול בסדר
וגם זה לא שאת אוכלת את זה כול יום הכול בסדר מותר לחרוג מידי פעם
לאא
):)
באותו הנושא: