4 תשובות
למה לך?
אנונימי
למה לא לאכול ואוכל זה צורך קיומי עם לא תאכלי תמותי!
שואל השאלה:
כאילו ביום כיפור לא ציינתי..
אבל גם אני אוהבת כל הזמן לאכול חטיפים אבל אני משתדלת שלא..
מאמי לא כדאי לך אני יודעת שזה מעצבן אותך שעכשיו אני אומרת לך, אבל זה מסוכן אין לך מושג עד כמה עדיף לך לאכול מסודר ולעשות ספורט. מאמי לא כדאי לך להיכנס לזה, אם את רוצה אני יכולה לבנות לך תפריט והכל ושתעשי 40 דק' ספורט ביום אבל להרעיב את עצמך זה לא פתרון כי אח'כ את תהי ממש רעבה ואת תטחני ותשמיני כפול! עברתי את זה אני יודעת על מה אני מדברת!
(הורדתי 8 קילו בזכות זה )
באותו הנושא: