4 תשובות
השמות הם עשייה והתלוננות
שואל השאלה:
אבל אני יכל להגיד למשל אני עושה פעולה של תלונה
כמו עם כל שאר שמות הפעולה.
אז איך אני אדע להבדיל?
אבל אני יכל להגיד למשל אני עושה פעולה של תלונה
כמו עם כל שאר שמות הפעולה.
אז איך אני אדע להבדיל?
שואל השאלה:
אה כן זה נשמע יותר הגיוני
אה כן זה נשמע יותר הגיוני
בגלל שזה שם עצם
כול פעם תבדקתי את עצמך פעולת ה.. כמו שאמרת
ולחשוב על למשל מה שם הפעולה בעצם שבא משם להתלונן זה פעולת ההתלוננות
כול פעם תבדקתי את עצמך פעולת ה.. כמו שאמרת
ולחשוב על למשל מה שם הפעולה בעצם שבא משם להתלונן זה פעולת ההתלוננות
באותו הנושא: