5 תשובות
כן.
כן
שואל השאלה:
אני בת 23 לא צריך לחנך אותי
אני בת 23 לא צריך לחנך אותי
אנונימית
לא. זה נקרא חינוך.
אנונימית
מה עשו לו? אבל בטח יש סיבה שהוא מרביץ לך .... בטח זה ייסבך אותו
באותו הנושא: