2 תשובות
כל המונחים האלה - יבש, מתוק ויבש למחצה מתייחסים לרמת מתיקות או סוכר שנמצא ביין.
יין נחשב יבש כאשר כל הסוכר ענבים מומר לאלכוהול במהלך התסיסה, בעוד ליין מתוק עדיין יש כמות סוכר שלא הומרה. ליינות חצי יבשים יש מתיקות מתונה או קלה.
בהצלחה !
יין נחשב יבש כאשר כל הסוכר ענבים מומר לאלכוהול במהלך התסיסה, בעוד ליין מתוק עדיין יש כמות סוכר שלא הומרה. ליינות חצי יבשים יש מתיקות מתונה או קלה.
בהצלחה !
הכוונה ביין יבש זה ליין שהוא לא מתוק, הסוכר הפך לאכוהול
באותו הנושא: