13 תשובות
ברור
תהיי בטוחה בעצמך
את הולכת למכון כושר לא מסיבה
זה בסדר גמור
זה בסדר גמור
ברור
כמעט כולם הולכים לבד מה לעזעאל
רוב האנשים בחדר כושר הולכים לבד
כן
אנונימי
ברור
ברור
זה הכי בסדר בעולם כולם הולכים לבד
זה הכי בסדר בעולם כולם הולכים לבד
כן, רוב האנשים הולכים לבד
בטח
כן בטח
במשך שנה וחצי הלכתי לבד...
במשך שנה וחצי הלכתי לבד...
באותו הנושא: