התחברות
הרשמה
בארבע וחצי בצהריים עדיין יש אור בחוץ או שמתחיל להחשיך?
15 בדצמבר 2019, 14:51
חושך
מתי
באיזה שעה
זמן
3 תשובות
מתחיל להחשיך
א
אבא שך
מתחיל להחשיך
Febris
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
באותו הנושא:
הכלבה רצתה החוצה בארבע וחצי ושחררנו אותה והיא עדיין לא חזרה, אני נשארת ערה כדי לבדוק כל פעם אם היא חזרה..
יש לי חבר ערבי גדול ממני בארבע וחצי שנים ואנחנו ביחד כבר שנה ומשהו ואף אחד לא יודע על זה עדיין, אני צריכה להתבייש בו?
איך להרדם מהר? אני ערנית מדי קמתי היום בארבע וחצי בצהריים לא בא לי שוב לקום סמרטוט
אני וחברים רוצים לנסוע לתל אביב בארבע בצהריים אבל הם לא מרשים לי בגלל האזעקות
אני בדיאטה, זה בסדר לאכול ארוחת צהריים בארבע כי אני עדיין לא בבית?
ישנתי היום חצי שעה בצהריים, אני עדיין אצליח לישון מוקדם הלילה ?
נכון שבימי הולדת נגיד אנשים שנולדים בארבע בצהריים, למה הם מתחילים לחגוג מ00:00? הם לא נולדו עדיין טכנית
אם אכלתי ארוחה ענקיתת בצהריים וחוץ מזה לא אכלתי כלום, עדיין יכול להיות שהשמנתי? אכלתי בצהריים שתי צלחות פסטה ודג
אם אכלתי צהריים בארבע וחצי וארוחת ביניים עכשיו מתי לאכול ארוחת ערב?
אם התעוררתי היום בארבע וחצי בצהריים, מתי אני אהיה מספיק עייף בשביל ללכת לישון? ניסיתי כבר ולא הצלחתי להירדם
אם נרדמתי בארבע בצהריים בערך וקמתי עכשיו כמה שעות ישנתי בערך?