6 תשובות
ברור שכן מתוקה
אנונימי
ברור שכן מתוקה
אנונימי
לא.
אתה בטח תסתבך בצרות, זה ילדותי ולא מצחיק.
ובכלליות נראה כמו ספאם, כי הרמקול של זה אצל המנהלת בדרך כלל, ואצלי הוא כל הזמן נעןל
אתה בטח תסתבך בצרות, זה ילדותי ולא מצחיק.
ובכלליות נראה כמו ספאם, כי הרמקול של זה אצל המנהלת בדרך כלל, ואצלי הוא כל הזמן נעןל
וואי כן
כן
לא, סתם מטומום לעשות את זה, ואתה גם הולך להסתבך בשביל משהו שיישכחו אחרי 2 שניות.
באותו הנושא: