6 תשובות
קורה, תכתבי על דף.
לקחת מחברת/דפדפת ולרשום מה את כל מה שתרשמו היום בכיתה.
אחר תוכלי להדביק את הדף/להעתיק אותו.
וכן, קרה לי מלא ביסודי..
מאלתרים
לא נורא תהי עם חברה בספרים ותכתבי על דפים ותשלימי אחכ, לא קרה לי עדיין
פשוט לפני כל שיעור תגידי לכל מורה שאין לך ציוד.
וקרה לי שעשיתי מערכת של יום אחר בטעות.