3 תשובות
לנשום נשימה עמוקה ולהגיד לעצמך "אין לי שום סיבה להיות בלחץ... הכל בסדר.. הכל יעבור..."
לומר לעצמך שהכל טוב, תספור עד עשר, ותתעסק בחזרה בעניינים שלך.