תשובה אחת
אני גם האמת במצב כמוך, יש לי את זה גם וסימנתי את זה 5 כי נראלי חיל האוויר המנהלה והתעופה זה משהו קליל ויציאות די טובות אני לא בטוח בעצמי... אני אמור לקבל תפקיד עוד איזה שבוע שבועיים ככה כי בנתיים אני כלל צהלי ב2 לאפריל
מה איתך? התגייסת לאחד מהתפקידים בחיל האוויר?
באותו הנושא: