אני ומשהי מהכיתה קבענו לצאת היום אחריי הלימודים ואני הייתי צריכה ללכת לחברה שלי אחרת כדי לקחת דפים למבחן ואז לחזור ולצאת עם הילדה הזאת ולא רציתי להשאיר את מי שקבעתי איתה לצאת לבד אז אני הלכתי איתה לקנות צ'יפס ואז היא פגשה שתי בנות והיא פשוט הלכה איתן והשאירה אותי לבד ואני רק בגללה פספסתי את האוטובוס כי לא רציתי שהיא תיסע לבד ובסוף היא השאירה אותי לבד.. אני חושבת שהיא יצאה ממש כלבה