התחברות הרשמה

אני מתלבטת מה חעשות

לישון שלוש שעות ללכת איך שנפתח הקניון לגבות שפם ולקנות דברים שאני חייבת ואז ללכת לבגרות ולחזור הביתה או לישון חמש שעות לקום לבגרות ואחריה לעשות את הסידןרים שלי? כי ממש בא לי ללכת בבוקר כשאין הרהה אנשים אבל אני מפחדת שאני ארגיש לא טוב בבגרות בגלל זה..
17 בינואר 2019, 03:59
שעמוםכאבי מחזורשינההחלקת שיערבוקר    
4 תשובות
תשני 5 שעות, תהיי מרוכזת ממש לפני הבגרות.
איימי
לישון חמש שעות
t
thot
לדעתי קודם הבגרות ואז הקניון ולישון 5 שעות
ח
חיוך, קו עקום שמיישר הכל :)
לא ממש לא, עדיף רק אחרי
1
1960
באותו הנושא:
כואבת לי הבטן ברמות ואין לי מושג מה חעשות
נפל לי הבית של המטען לאסלה. מה חעשות?
קיבלתי מחזור מה חעשות?
עזרה פליז זה ממש חשוב (אני בדיכאון ולא יודעת מה חעשות)
ממש באלי להביא במישהו מה חעשות?
אני באוטובוס ויושבת ליידי מישהי שיוצא ממנה ריח מסריח ולא נעים לי לעבור מקום מה חעשות?
מחר אני אמורה חעשות בדיקת דם ואני מתה מפחד
הסימס משעמם אותי יש לכם רעיונות לסיפורים שאני יכולה חעשות שם?
אכלתי היום מלאא ואני בדיאטה..אני ממש מבואסת מה חעשות?
שיער פזור לא נוח לי ,מה חעשות בשביל שהוא יהיה נוח?
כדאי לי חעשות את זה?