6 תשובות
שמתי לב שכולם מתחילים לשנות את המראה החיצוני בכיתה יב. ישימו לב אבל כבר מי ישפוט אותך
כולה מסקרה חחח
עשינו לב אבל לא יותר מידי זה לא משהו דרמטי יותר מידי ואני גם כמוך והתחלתי לשים מסקרה (רק שאני בכיתה ט) וזה לא שינוי כזה דרמטי
אולי קצת
יש מצב
אבל מה זה משנה כולה מסקרה
אנונימית