6 תשובות
אז ככה כמה טיפין מנהג וותיק שגם לי נתנו ועזרו
דבר ראשון:טסט כמה שיותר מוקדם מדבר אתך 6/7 בבוקר
תלמדי טוב, שכך תהיי בטוחה בעצמך ויירד לך מעט הלחץ. תחשבי חיובי, תאמיני בעצמך והכל יהיה בסדר.
בהצלחה!
בהצלחה!
דבר שני להיות השני בטסט ככה תראי איך הטסטר מתנהג וכמה קשה הוא בנוסף את תלמדי מהטעויות שזה שלפנייך כנו כן תיהיה רגועה תזמזי שיר נחמד בראש שאת מסתכלת במראות תעשי מוגזם תזיזי את הראש שהוא יראה שאת אכן מסתכלת ולא אם העיניים
כמו כן לא מחשילים על זריקת קלטץ אם את בידנית כמו כן אם הוא נותן ברקס תמשיכי לנהוג רגיל הכול טוב זה לא אומר שהוא יחשיל אותך
ותזכרי שאלף עברו לפנייך ואלף יעברו אחרייך אין סיבה שאת לא את לא שונה מאף אחד
באותו הנושא: