4 תשובות
הלחץ הוא הדבר היחיד שיכשיל אותך.
לצערי למדתי את זה על בשרי, נכשלתי חמישה טסטים בגלל לחץ ):
לצערי למדתי את זה על בשרי, נכשלתי חמישה טסטים בגלל לחץ ):
אנונימית
שש להיות רגוע וקול ככה מצליחים נשימות ארוכות לא להכנס ללחץ את תצליחי אם תאמיני
בתור התחלה תתעלמי מהסטיגמה המטופשת הזאת שחייבים לעבור טסט ראשון. כי זה מטומטם וזה סתם מלחיץ אנשים עוד יותר. אל תלחצי.
את תמיד יכולה לגשת שוב.
תקחי רסקיו ביום של הטסט ותנסי לבוא הכי רגועה ולא לחשוב יותר מדי. פשוט תעשי את המיטב שלך וזהו.
את תמיד יכולה לגשת שוב.
תקחי רסקיו ביום של הטסט ותנסי לבוא הכי רגועה ולא לחשוב יותר מדי. פשוט תעשי את המיטב שלך וזהו.
גם לי אחותי
אנונימית
באותו הנושא: