התחברות
הרשמה
עברו חודשיים מהטסט הראשון והמורה לא אומר להזמין חדש
זה אומר שהוא מורח?
7 במאי 2019, 10:34
רשיון נהיגה
טסט
נהיגה
2 תשובות
אני בטוחה שזה מגיע מתוך מקום מקצועי ושהוא סך הכל חושב שאת לא מוכנה מספיק.
~
~sorry cory
זה תלוי בך, את מרגישה מוכנה? דברי איתו על טסט ותראי מה הוא אומר.
L
Life goes on
באותו הנושא:
אח שלי עבר את הטסט!!!!גאים בו?
הגיוני שאח שלי עשה 40 שיעורים ועבר על הטסט הראשון (נהיגה)?
כמה זמן חיכיתם מהטסט הראשון לשני?
למי שעבר טסט ראשון, כמה שיעורי חזרה לקחתם לפני הטסט?
הגיוני שעבר חודש מהטסט הראשון והמורה לא מדבר איתי על טסט שני?
מועד הטסט השני - האם הטסט הבא יכול להתקיים רק חודש לאחר הטסט הראשון? אשמח לקבל תשובה מכם, אתם נפלאים!
זה רק אני או שהחודשיים הראשונים של הבית ספר עברו כמו צב ?
מישהו התחיל איתי. עברו חודשיים ולא הציע דייט
נכשלתי טסט היום, זה הטסט הראשון שלי אבל בכל זאת אני שוקלת לעבור ללמוד על אוטומט.
קולטים שכבר עברו בערך חודשיים מאז שהוציאו את העיצוב החדש?
מי שעבר טסט 1 כמה שיעורים עשיתם עד הטסט ?