9 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש גרוע שאף אחד לא הגיב לה נכון?
זה ממש גרוע שאף אחד לא הגיב לה נכון?
אנונימית
תגידי לה שתשים פס ושהיא לא צריכה לחפש את זה מהאנשים האלה כי הם באמת לא שווים את זה
היא העלתה את זה בדביל נטו צומי אז חמה צריכים להגיב לה
אוי.. את בטוחה שזה רק בשביל זה?
לכי אליה, תשבי איתה, תדברו, תראו סרט.. תשגיחי עליה קצת.
לכי אליה, תשבי איתה, תדברו, תראו סרט.. תשגיחי עליה קצת.
לבדוק נאמנות?
תגידי לה שדי עם הצומי והרחמים העצמיים ושהעובדה שאנשים רנדומליים בסטורי באינסטגרם לא ענו לה, לא הופך אותה לדחויה או לא רצויה.
המון אנשים אחרים אוהבים אותה
תגידי לה שדי עם הצומי והרחמים העצמיים ושהעובדה שאנשים רנדומליים בסטורי באינסטגרם לא ענו לה, לא הופך אותה לדחויה או לא רצויה.
המון אנשים אחרים אוהבים אותה
שואל השאלה:
אבל לפחות לשאול אם הכל בסדר ואת זה אף אחד לא עשה
היא אומרת שבאמת אף אחד לא אוהב אותה וזה קצת עצוב לי כי אני לא יודעת מה לעשות
אבל לפחות לשאול אם הכל בסדר ואת זה אף אחד לא עשה
היא אומרת שבאמת אף אחד לא אוהב אותה וזה קצת עצוב לי כי אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
היא העלתה בקלואוז פרינד וכל השכבה שלנו ראתה את זה וגם חברות שלה
היא העלתה בקלואוז פרינד וכל השכבה שלנו ראתה את זה וגם חברות שלה
אנונימית
זה ממש לא בא מרשעות. זה פשוט מכביד עליהם והם לא יודעים מה לכתוב ולענות.
מה שיש לה היא צריכה לפתור עם עצמה זה יותר מדי אחריות לאנשים.
מה שיש לה היא צריכה לפתור עם עצמה זה יותר מדי אחריות לאנשים.
באותו הנושא: