6 תשובות
זה משחק
יואוו גם אצלי כולםם אבל כולםם עשות את זה בסטורי
את האמת שאני רשמתי 'אני בתחנת משטרה, הצילו'
כן זה המשחק הזה^ אמא שלי ראתה ונבהלה וכל המשפחה התקשרו אליי כי רשמתי ששברתי את הרגל לול
זה כמו הודעת שרשרת כזאת של הסטורי:

עכשיו תורך.
אתה עכשיו גם חלק מהמשחק.
לא היית צריך להגיב לסטורי שלי.
כל מי שמגיב לסטורי צריך לכתוב בסטורי שלו אחד מהדברים הבאים:
-אני מתארס/ת.
-אני מתחתנ/ת.
-אני רוצה תינוק.
-אני הולך להיות אבא.
-אני הולכת להיות אמא.
-אני במערכת יחסים.
-אני עדיין אוהב/ת את האקס/ית.
-אני חושב/ת שאני אוהב/ת מישהו, מה לא לעשות?
-שברתי את הרגל.
-אני בתחנת משטרה, הצילו.
אולי הם בהריון?