5 תשובות
שואל השאלה:
אין אפשרות כזאת ):
אין אפשרות כזאת ):
אנונימית
יכול להיות שהתיוג קטן מדי ובגלל זה זה לא נותן לך, אבל בכל מקרה תכנסי לסטורי ותלחצי על הלשלוח את הסטורי למטה ומשם תשלחי לסטורי שלך.
שואל השאלה:
התיוג כתוב בגדול
התיוג כתוב בגדול
אנונימית
שואל השאלה:
אני עם אייפון 7
אני עם אייפון 7
אנונימית
שואל השאלה:
גם לחברה יש אייפון 7 והיא מצליחה לשתף
גם לחברה יש אייפון 7 והיא מצליחה לשתף
אנונימית
באותו הנושא: