9 תשובות
ברור מפגר
ברור.. זה יפה מאוד להגן על דברים שאתה מאמין בהם אבל צריך לחיות לפיהם לא רק להאמין. דרך ארץ..קדמה לתורה.
כן... לכל אחד יש דעה משלו וצריך לכבד את הדעות כל עוד הם לא פוגעות באף אחד... ובלי קשר היא בת דודה שלך אתה צריך לשמור על קשר טוב או לפחות בסדר איתה
לא, ממש לא. איך היא מעיזה לזלזל ברמב"ם, חוצפה. מזל שלא עינו אותה
שואל השאלה:
כן הא..אבל עדיין לפי הרמב"ם צריך לסלוח, אבל זה רק בשביל הפורמליות.
איך אפשר לסלוח למישהו שלא מכיר מתחתחילה במשנה? זה כמו להגיד למוסלמי לצום ביום כיפור
שואל השאלה:
את צודקת, אבל חייבים! סתם בשביל הקטע.. שזה יראה טוב מהצד, מבינה?
לא, היא קיבלה את מה שמגיע לה.
אם תתנצלי זה ישדר לה שאת היית לא בסדר והיא כן
ברור, אני בטוח שאתה מתחרט על זה כי בכל זאת אחותך ולכל אחד יש דעה שונה