7 תשובות
שואל השאלה:
בשביל שהאקסית שלי תבין*
בשביל שהאקסית שלי תבין*
אנונימי
אני לא חושבת שכדאי למצוא מישהי רק בשביל האקסית רק אם זאת מישהי שאתה באמת אוהב כדי שגם היא לא תיפגע..
שואל השאלה:
אבל היא פגעה בי...
אבל היא פגעה בי...
אנונימי
שלא תפגע בזאת שתחליף אותה האקסית שלך
כאלו המישהי הזאת
עברתי אותו דבר לא מזמן ואני מבין אותך אבל הצורה שאתה חושב בה לא תוביל אותך לכלום. תמצא מישהי ותתאהב בה אל תקח מישהי למטרות כאלה כי אז תפגע בה. אתה בעצם סוגשל נוקם במישהי שפגעה בך ותוך כדי פוגע במישהי אחרת בזמן שאתה נוקם על אותו הדבר בערך.(הצלחתה להבין?)
למה שהיא תבין את זה אתה צריך לשבת ולדבר איתה על הכל ואז תיראה למה ניפרדתם ומה היה הבעיה שניכם תיראו
באותו הנושא: