תשובה אחת
היא התנצלה, היא אמרה את זה מתוך עצבים.
אל תשפטי אדם בשעת כעסו.
ברור שנפגעת, אבל תנסי לסלוח.
וחוץ מזה... בהצלחה בבגרות!!
אנונימית