תשובה אחת
היא התנצלה, היא אמרה את זה מתוך עצבים.
אל תשפטי אדם בשעת כעסו.
ברור שנפגעת, אבל תנסי לסלוח.
וחוץ מזה... בהצלחה בבגרות!!
אל תשפטי אדם בשעת כעסו.
ברור שנפגעת, אבל תנסי לסלוח.
וחוץ מזה... בהצלחה בבגרות!!
אנונימית