5 תשובות
פשוט לא לאכול דברים משמינים
אם זה מסעדה בשרית אז להזמין למשל סטייק פרגיות במקום סטייק רגיל, חזה עוף, במקום ציפס לאכול תוספות נוספות שמגישים, אם זה מסעדה חלבית אז ללכת גם לכייון הסלטיםס הם בריאים ומשביעים
שואל השאלה:
ואם זה אחרי ארוחת שישי ותיכננו לקנות שם רק קינוח?
ואם זה אחרי ארוחת שישי ותיכננו לקנות שם רק קינוח?
אנונימית
להזמין מים/משקאות דיאט, לוותר על הלחם או על מנה ראשונה שהיא לא סלט ללא רוטב או שמן, לא להזמין קינוח ואם כבר קינוח אז רק ביס-שניים, אם את ממש בעלת מוטיבציה אז תזמיני סלט עוף ללא שמן או רוטב ובלי קרוטונים, אבל אם את רוצה יום אחד להשבר אז זה לא כ"כ נורא.
וואו קראתי מה שרשמת, זה בעייה קצת.. את יכולה להזמין רק שתייה אבל זה לא כיף.
אני הייתי אוכלת מעט בארוחת שישי ואוכלת שם את הקינוח, או שפשוט עושה צ'יט דיי אחד.
אני הייתי אוכלת מעט בארוחת שישי ואוכלת שם את הקינוח, או שפשוט עושה צ'יט דיי אחד.
באותו הנושא: