5 תשובות
תכיני איתך בבית סלט ליום הראשון
תביאי איתך פרכיות וקוטג' (תאכלי את הקוטג עד מתי שלא יהיה כבר מקולקל)
ליום הראשון תביאי את האוכל שאת אוכלת בדרך כלל לארוחת צהריים. לחטיפים- פריכיות, חטיפי אנרגיה דלי קלוריות, גרנולה, פריכיות עם שוקולד/דבש עם באלך משהו מתוק, פירות יבשים, קונפלקס שאת אוהבת ללא סוכר בקופסא ואז גם תאכלי לאכול את זה בבוקר שם עם חלב
גרנולה, קשיו, פיסטוקים, לוז, מלך, ועוד טונה סוגי אגוזים טעימים..
שוקולד מריר (את תישארי בריאה אם תחלקי אותה ולא תאכלי חפיסה שלמה)
ירקות חתוכים ליום הראשון, גזר, גמבה, מלפפון.
פירות חתוכים ליום הראשון, לא יודעת מה יש העונה, כל פרי שהוא לא רך מידי הולך.
אישית, אני תמיד מביאה תפוח שניים שלמים, למקרה שאני לא אמצא מה לאכול.
פירות מיובשים גם טעים (אבל תוודאי שלא שמו בהם סוכר באופן לא טבעי)
האמת שאני יכולה להגיד לך לפחות מהטיולים שנתיים אצלנו בבית ספר שטיולים שנתיים הם אחד האירועים שהכי קשה לעלות בהם במשקל כי רוב היום מטיילים והאוכל באחסנייה או באוהלים לא ממש טעים ככה שלדעתי פשוט תקני לך אוכל אמיתי במקום חטיפים, כל מיני קופסאות שימורים שאת אוהבת וכאלה
שלוש כוסות פופקורן ללא חמאה וללא מלח
אדממה
חטיפי אנרגיה
קרקרים מחיטה מלאה
ציפס בריא יש מתכונים
כל יום 3 חתיכות של שוקולד מריר

אנונימית
באותו הנושא: