7 תשובות
אני הברזתי הרבה ונכשלתי בממוצע ואמרו לי שאני לא יכולה להיות בכיתה רגילה בגלל זה וישימו אותי במבר אבל בסוף שמו ברגילה
אז לא הרוב סתם איומיים
אז לא הרוב סתם איומיים
אנונימית
רגיל
יש חוק חינוך חובה אז חייב לקבל לאן שהוא
תלוי איזה תיכון פשוט
שואל השאלה:
לאותו תיכון המשיכו הרוב?
לאותו תיכון המשיכו הרוב?
אנונימית
לא
שנה שעברה,הייתה לנו את השכבה ט הכי גרועה נראה לי בהיסטוריה של הבית ספר שלי והם כולם ללא יוצא דופן המשיכו לתיכון
שנה שעברה,הייתה לנו את השכבה ט הכי גרועה נראה לי בהיסטוריה של הבית ספר שלי והם כולם ללא יוצא דופן המשיכו לתיכון
שטויות
אנונימית
באותו הנושא: