6 תשובות
זה לא נכון,יש בעיה בגירסת אנדרואיד של אניסטגרם וזה למה אנשים חושבים ככה.
זה לא סוד שהחברות האלו משקיעות מיליונים בתכנות המצלמות, כדי שיתפסו אותך ויעצבו את התווים ככה שתצא תמונה מושלמת. התמונה שאתה מקבל היא אף פעם לא מדויקת ואתה לא נראה ככה, תחשוב על זה כמין פוטושופ קטן עד כמה שהמחשב מסוגל לעשות לבד בעצמו. אבל שני החברות משקיעות בזה ולכן אין סיבה שתוכנה אחת תהיה טובה מאחרת בהרבה
לא חח
במצלמות של אנדרואיד אני נראת כמו גופה אז במקרה שלי כן
המצלמה של האייפון יותר איכותית לדעתי, התמונות באייפון תמיד יצאו לי יותר טובות מאשר בגלאקסי.
אבל לא ניסיתי ממש את החדשים, אז אני פחות אובייקטיבי בלהשוות בין החדשים.
(אגב, מיתוס*)
לא, מה הקשר? אני מכוערת בשתיהן:/
פשוט למצלמה של אייפון יש איכות הרבה יותר טובה
באותו הנושא: