בטח שריצה כמה שיותר זמן יותר טוב.. עדיף להתחיל בקצת זמן אם את לא בכושר אבל באופן קבוע
ריצה
כל יום שעתיים חשוב בקבוק מים
עצה של דיאטנית
כמו שאני עושה כל יום שעתיים לוקחת בקבוק מים
ועם אוזניים הכי כיף ושורף קלוריות:)
בהצלחה.. ( ;
אנונימית♥
בטח שריצה, ריצה יותר עושה פעילות גופנית ויותר מחזקת.
גם יותר שורפת קלוריות:)
אם לא עשית ספורט באופן שוטף עד היום, לקחת בקבוק מים ולרוץ שעתיים ברצף כנראה שיגרום לך לאבד הכרה.. ספורט מתחילים לעשות לאט לאט ובאופן הדרגתי, ורק כך.
כל דבר אחר עלול לפגוע בגוף בצורה בלתי הפיכה.

ובנוגע לשאלה - שני סוגי הספורט האלו הם בגדול אירוביים, וכמות שריפת הקלוריות תלויה במשך האימון ובעצימות שלו (חשוב לשמור על עצימות שלא מעבר לבינונית - אחרת עוברים לתחום האנ-אירובי, ומתחילים לפתח שריר על חשבון שריפת השומן והקלוריות - כמו בספרינט או בקפיצה מאומצת ומהירה מדי על חבל)

מומלץ לרוץ פעמיים - שלוש בשבוע, ולהתחיל בקטן. להתחיל בריצה של כ-2 ק"מ (כ-10 דקות ריצה) ולהאריך את מרחקי הריצה לאט לאט. אם אחרי 10 דקות ריצה עדיין לא חשים בעייפות, סימן שהכושר ההתחלתי טוב, ואז מומלץ לרוץ יותר, עד תחום העייפות ההגיונית (לא לסיים את הריצה שכובים על הריצפה בלי נשימה, ולהיות תפוסים אח"כ במשך שבוע.) ולהגביר עומסים לאט לאט.

רק בריאות! (:

מקווה שעזרתי,
תום
כשמנטרלים את אלמנט הזמן (שניהם למשך אותו זמן) נשאר לבדוק את רמת הדופק בכל אחת מהפעילות. בדרכ לדופק גבוה יותר מגיעים מניתורים בדלגית.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
שניהם מעולים אבל לריצה יש יותר סבלנות בהצלחה רבה רבה.
לחבר מד דופק לפני האימון, ולראות כמה זמן רצים או קופצים,
זמן ארוך יותר ודופק גבוה שריפה מוגברת של קלוריות,
ישנם שעונים שמראים כמות קלורות שנשרפת

החוכמה לעבוד בצורה מקצועית שלא תהיינה פציעות!

בהצלחה


בת-מאמנת כושר אישית
בת-מאמנת כושר אישית
רבע שעה קפיצה בחבל שורפת 170 קלוריות
ריצה 600 קלוריות בשעה.
רכיבה על אופניים שורפים 400 קלוריות בשעה
יאיר צליל תל-אביב