התחברות
הרשמה
אני צריכה לקום ב6 וחצי מחר ואני לא מצליחה להרדם!
נשאר לי לישון 4 שעות אני אמות מחר
23 באוקטובר 2019, 02:11
שינה
עייפות
הירדמות
לילה
שעות שינה
3 תשובות
תישתי נס קפה על הבוקר
M
Morning
יש מי שיעיר אותך ?
א
אייפון 8+
כנל
ח
חמצוץ:)
באותו הנושא:
לכחכםגתהך, אני לא מצליחה להירדם ואני צריכה לקום ב7 וחצי
אני טסה ואני צריכה לקום בשש בבוקר ואני לא מצליחה להירדם מה לעשות???
אני לא מצליחה להרדם ואני צריכה לקום מחר מוקדם בגלל הבית ספר
אני לא מצליחה לישון ואני צריכה לקום מחר ב6 בבוקר מה לעשות?
וואי אני לא מצליחה להירדם ואני צריכה לקום מחר ב7 וחצי..... עצות??? אני חייבת להירדם
אני צריכה לקום בשש ואני לא מצליחה להירדם:(
אני לא מצליחה להירדם ואני צריכה לקום מוקדם. זה בגלל שישנתי עד אחד וחצי בצהריים?
צריכה לקום ב10 כי יש לי תור ב11 וחצי ואני צריכה להתעורר על עצמי ולהתארגן וזה.
עד כמה זה נורא שאני צריכה לקום בשבע ואני לא מצליחה להירדם?
אני לחוצה לגבי בית הספר ואני לא מצליחה להירדם ואני צריכה לקום בחמש מה לעשות ??
מחר אני צריכה לקום מוקדם ואני לא עייפה בכלל מה לעשות אני לא מצליחה להירדם...