11 תשובות
כי אז לא תיהיה פרנסה להמון אנשים
כי אז יהיה עוני
רובוטים זה לא דבר זול ועם רובוטים יעבדו במקומינו לאנשים לא תהיה עבודה.
אבל אכן יש רובוטים שעובדים במקומנו.
יש מעליות ומדרגות נעות אשר מונעות ממך להפעיל את הרגליים שלך, ויש איירובוט שמנקה את הבית במקומך.
כי אז רק למייצרי רובוטים יהיה פרנסה
אנונימית
כי אנחנו עדיין לא 2020
הטכנולוגיה לא מספיק מפותחת
כי יש עדיין עבודה שאנשים צריכים לעשות ואין רובוט שיכול לעשות כי עדיין לא פיתחו את רובוט שיעשה וגם כי יש פאן הכלכלי שאם כול עבודות יעשו ע"י רובוטים לא יהיה עבודה לאנשים וזה יעלה את אבטלה ואת עוני וזה שווה את כוח עבודה של רובטים
כי אם הרובוטים יעבדו לנו לא תהיה פרנסה
כי האנשים עצמם עוד מעט יהפכו לרובוטים.
מאני מאני מזומני