7 תשובות
מתפטרת.
שואל השאלה:
היחס שם של הבוס טוב גם העובדים אבל אני עושה טעות קטנה ישר מטומטם הם אומרים שזה בצחוק ולא מתכוונים
היחס שם של הבוס טוב גם העובדים אבל אני עושה טעות קטנה ישר מטומטם הם אומרים שזה בצחוק ולא מתכוונים
אנונימי
אז תבקש מהם להפסיק אבל תהיה רציני, תגיד שאתה לא אוהב את זה.
אז אם זה בצחוק תתעלם מהם, למה שתפסיד מקום עבודה בגלל איזה כמה אנשים
קודם כל מנסה להתעלם מהם אחרי זה פונה למנהל
מתפטרת! אף אחד לא יתייחס אליי ככה עוד כשאני עובדת
תלוי עם זה בצחוק או לא
באותו הנושא: