4 תשובות
שיעורי נהיגה את צריכה לתאם עם המורה שלך, כשתסיימי 28 שיעורים ותעברי טסט פנימי המורה שלך יגיש אותך לטסט.
2 שיעורים בשבוע יספיקו.
וזה יקח בערך חודש וחצי.
ברגע שתסיימי 28 שיעורים תוכלי לגשת לטסט
וזה יקח בערך חודש וחצי.
ברגע שתסיימי 28 שיעורים תוכלי לגשת לטסט
החוק מחייב 28 שיעורים שנמשכים 40 דקות (לפחות) עד ההגשה לטסט. המורה שלי אמר לי שהוא והמורים שאיתם הוא עובד מעדיפים למשוך עד השיעור ה-35, גם בגלל הבעיה של הטסטים שקיימת, וגם במטרה להעלות את הסיכוי של ההצלחה בטסט.
אם אני זוכרת נכון ניתן לגשת לטסט החל מגיל 16 ותשעה חודשים. תבדקי באתר של משרד הרישוי והתעבורה ליתר ביטחון, זה מצויין שם
אם אני זוכרת נכון ניתן לגשת לטסט החל מגיל 16 ותשעה חודשים. תבדקי באתר של משרד הרישוי והתעבורה ליתר ביטחון, זה מצויין שם
אחרי שבוע מהיום הולדת שלי ה17 עברתי טסט שני אני עכשיו בן 17 וחצי
באותו הנושא: