תשובה אחת
יקירה,
נדמה שאת נסחפת, כמו אבן מתגלגלת במורד מדרון, לא מצליחה לעצור.
מתארת לי שהבדידות כל כך מכאיבה ופוצעת, עד שאת מרגישה צורך לקבל תשומת לב גם אם בצורה שאת יודעת שלא טובה לך, שגורמת לך אחר כך לשפוט את עצמך, להרגיש לא בנוח עם המעשים שלך. זה בטח מפחיד כל כך להרגיש שאת יכולה לפגוע בעצמך אפילו יותר, שזה יכול להידרדר.
יקרה, את כותבת שאת לא סומכת על האנשים שסביבך, אם אני מבינה נכון את מחפשת את הכתף להישען עליה, להניח את הראש, למצוא מרגוע בתוך הסחרחרה שנכנסת אליה.
אני רוצה לספר לך על ארגון סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שאני מתנדבת בו ושמפעיל כל ערב צ'אט אנונימי. בואי לצ'אט, ספרי עוד על מה שעובר עלייך, מתנדבים כמוני נמצאים שם כדי להקשיב לך, בלי לשפוט, עם לב פתוח ויד מושטת. אולי אפילו תצליחי לחשוב יחד אתם איך לבלום, איך לעצור רגע לצד הדרך ולהתקדם לכיוון טוב יותר.
בואי - https://sahar.org.il/
מחכה לך,
מתנדבת סה"ר
נדמה שאת נסחפת, כמו אבן מתגלגלת במורד מדרון, לא מצליחה לעצור.
מתארת לי שהבדידות כל כך מכאיבה ופוצעת, עד שאת מרגישה צורך לקבל תשומת לב גם אם בצורה שאת יודעת שלא טובה לך, שגורמת לך אחר כך לשפוט את עצמך, להרגיש לא בנוח עם המעשים שלך. זה בטח מפחיד כל כך להרגיש שאת יכולה לפגוע בעצמך אפילו יותר, שזה יכול להידרדר.
יקרה, את כותבת שאת לא סומכת על האנשים שסביבך, אם אני מבינה נכון את מחפשת את הכתף להישען עליה, להניח את הראש, למצוא מרגוע בתוך הסחרחרה שנכנסת אליה.
אני רוצה לספר לך על ארגון סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שאני מתנדבת בו ושמפעיל כל ערב צ'אט אנונימי. בואי לצ'אט, ספרי עוד על מה שעובר עלייך, מתנדבים כמוני נמצאים שם כדי להקשיב לך, בלי לשפוט, עם לב פתוח ויד מושטת. אולי אפילו תצליחי לחשוב יחד אתם איך לבלום, איך לעצור רגע לצד הדרך ולהתקדם לכיוון טוב יותר.
בואי - https://sahar.org.il/
מחכה לך,
מתנדבת סה"ר
באותו הנושא: