6 תשובות
לא בריא .
ובערך 300
ובערך 300
מותר אבל את צריכה להיות בגירעון קלורי
שואל השאלה:
אכלתי עד עכשיו 500 קלוריות, אפשר לאכול לארוחת ערב את הפסטה ושניצל?
אכלתי עד עכשיו 500 קלוריות, אפשר לאכול לארוחת ערב את הפסטה ושניצל?
שואל השאלה:
אסור לפעמים?
אסור לפעמים?
איך 300 איך גאדד
יש בזה לפחות 600 קלוריות בשניצל יש בערך 250 קלוריות פלוס השמן צלחת פסטה זה בערך 350/400 תלוי כמה פסטה זה הכל תלוי
יש בזה לפחות 600 קלוריות בשניצל יש בערך 250 קלוריות פלוס השמן צלחת פסטה זה בערך 350/400 תלוי כמה פסטה זה הכל תלוי
מה לא בריא בזה בשניצל מלא חלבון ובפסטה זה כולא פחמימות למרות שלא חסר דברים טובים יותר עם פחות קלוריות אולי לא בריא אם השניצל מטוגן וגם לא כי זה בקטנה
באותו הנושא: