התחברות
הרשמה
אני צמה ובבית שלנו אסור להיות בטלפון בכיפור ואני עכשיו בטלפון אני מפחדת שזה רע לאלוהים לא יסלח לי
9 באוקטובר 2019, 14:54
יום כיפור
2 תשובות
לא יקרה לך כלום.
.
.Ivy
אז.. אולי תעזבי את הטלפון?
q
qpqpq
באותו הנושא:
רק בבית ספר שלנו אסור שורטים,קרעים,נעלי אצבע וגקט שהוא לא סמל בית ספר?
אסור לי לצום בגלל שאני לוקחת כדורים, כדאי לי להיות בטלפון באותו יום או שלא?
איפה רשום בתורה שאסור להיות בטלפון בשבת?
אם אני רוצה להצליח בחיים אסור לי להיות בטלפון בבוקר?
ממתי אסור להיות בטלפון?
אנשים שומרים, דתיים וכאלה אסור להם להיות עכשיו בטלפון?
נכון שאסור להיות בטלפון בקרון שקט?
בצום שיש עכשיו אסור גם להיות בטלפון?
מותר להיות בטלפונים בצום או שזה כמו כל צום שאסור לאכול אסור לשתות אסור לגעת בחשמל...
לדתיים אסור להיות עכשיו בטלפון? סתם מעניין אותי...
זה אמיתי הדבר הזה שאומרים שאסור להיות בטלפון מ00:30-3:30 כי יש קרינה גבוהה?