8 תשובות
כל העניין שזה יכול להיות קשה לכולנו - זה כל הקטע, להתמודד עם הקושי הזה, לא לאכול ישר רק בגלל שאנחנו מרגישים שאנחנו חייבים. חוץ. מזה שצום מבוקר בצורה בריאה זה בריא לעשות פעם ב-. תנסה לצום
לנסות.
אין מה להפסיד
אין מה להפסיד
אם אתה לא רוצה לצום אז אל תצום. אתה לא צריך לעשות את זה בגלל שלא נעים לך מהמשפחה שלך
לא משנה מה אסור לשבור את הצום כי אם תשבור יש מצב שיגזרו עליך ללכת לגיהנום אני חושב
אנונימי
תעשה מה שאתה מרגיש איתו בנח לא מה שהמשפחה רוצה.
ונ.ב אם אתה מביא פרחים רק לאלו שאומרים לך לצום, זה אומר שאתה בכל מקרה רוצה לצום אז למה שאלת את זה?
ונ.ב אם אתה מביא פרחים רק לאלו שאומרים לך לצום, זה אומר שאתה בכל מקרה רוצה לצום אז למה שאלת את זה?
אז אל תצום , אם לא נעים לך פשוט אל תאכל / תשתה מולם
אולי כי הוא שקל את העניין אחרי שענו לו למה כן לצום ואז הוא הסכים vb wife
אימון מנטלי.. תבחן את החוזק שלך בתנאי קיצון
באותו הנושא: