5 תשובות
גם אם את מרגישה לא טוב.. תנסי לעשות את המקסימום.
הבריאות שלך יותר חשובה מהצום, אם את מרגישה שאת לא יכולה לצום אז אל תצומי כי תרגישי אחכ הרבה יותר רע. וזה בסדר לגמריי אין לך מה לדאוג
מתחילים לצום ואם רואים שלא מרגישים טוב אז מפסיקים, הבריאות יותר חשובה. אם את לא האמא במשפחה, תסבירי להורים והם יבינו, בהצלחה!
אל תצומי, המשפחה תבין. או שאל תצומי בסתר
זה לא חולי שיש בו סכנה אז את חייבת לצום
אנונימי
באותו הנושא: